Söndag

Hej alla


Jag har verkligen sovit så bra inatt. Det gör jag alltid när jag fått en lagom dos utav Stockholm!
Då känns det som att jag kan sova som bäst.  Vaknade nyss och pappa frågade hur jag lyckades få alla handukar att bli oranga. Tråkigt nog börjar min solduch släppa och jag känner mig som en orm som lossar hud.
Oranga sträck och fläckar överallt. Jag trodde inte att det skulle bli så illa.

Idag ska jag umgås med Jenny mot kvällen. Vi var hemma hos henne igår efter att jag kommit hem ifrån Stockholm.
Jag passade på att klippa henne lite och det blev jätte bra. Vi tog en massa kort också.
Dock har jag bare en här på datorn. Så jag lägger upp den här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0