Så 2009





Detta är min nya favoritbild. Jag har alltid någon ny bild som jag fastnar för som på något vis talar lite extra. Man brukar ju säga att en bild säger mer än tusen ord och det kan nog stämma.

Varför jag gillar denna bild är just för att den på något vis representerar det moderna "it" samhället.

Hela bilden skriker "High Class on the go" och det är något jag verkligen gillar. Det som gör bilden till något extra är just att hon äter samtidigt. Det gör hela bildens on the go budskap. Bilden visar att detta är en framgångsrik affärskvinna som inte har hela dagen på sig så hon passar på att göra två saker samtidigt. Att kombinera botox med sin lunch rast känns ju så stureplan år 2009. Verkligen så himla rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0