Naturelle


Kommer ni ihåg att jag berättade att jag skulle prova ett nytt balsam förra veckan. Jag tänkte vad roligt att prova något nytt och se hur mitt hår blir och ett plus var ju att Naturelle's produkter var miljövänliga. So why not liksom?
Men jag måste ju säga att det är katastrof. Jag har verkligen aldrig testat en produkt som är så dålig som just deras balsam.  Det enda possitiva var att den dofta gott men resten då? Håret blev inte mjukare och inte så återfuktat. Nej jag känner mig super besviken! Jag tror jag håller mig till mitt älskade Gliss!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Så olika det kan vara. Själv har jag precis bytt till dom och har jättefint hår.

2009-02-16 @ 23:03:12
URL: http://missijay.wordpress.com/
Postat av: majkas dotter

Du kanske skall inte bleka så hårt ditt hår :)

2009-02-16 @ 23:14:41
Postat av: sofie

hej jag vet ett jätte bra balsam du kan andvända det är för blont hår är skit bra, med mycket vitaminer..det heter..bed head tigi...self absorbed... det är en aprikos färg och massa vitaminer i det..

http://www.beautybay.com/haircare/bedhead/g/selfabsorbedcondioner/

2009-02-18 @ 16:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0