Möte - Packning

Hej alla

Sitter nu hemma och bara tar det lungt. Mötet med modeshow och dom andra tjejerna gick super bra.
Vi kom fram till en massa och namnen för villka modeller som är med är nu klara!  Hur roligt som helst!
Jag känner bara att vi har fått ett ruskigt bra gäng och jag är så glad över att så många duktiga sökte. Det finns några som är rusikt duktiga på att gå och dom andra kommer bli minst lika bra med lite träning.

Jag och underbara Malin Beck



Nu sitter jag dock hemma och försöker klura på vad jag ska ha med mig till Stockholm. Vi åker imorgon som sagt och jag brukar alltid packa långt i förväg men denna gång har jag inte haft tid. Så jag får göra det så fort jag listat ut vad jag vill ha med mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0