Melodifestivalen och Casting

Hej alla.


Är hemma hos Sandra nu och lite slut efter dagen. Vi satt väldigt länge på Kupolen och hade casting för modeller till modeshowen. Jag måste säga att jag är glatt överaskad över hur många som har sökt. Vi ska även sitta hela dagen imorgon och jag hoppas på ännu fler duktiga människor.
Idag hittade vi några som hade det lilla extra och det är ju alltid super roligt att se.   Jag kommer även presentera de modeller som kommit med på min blogg tillsammans med tjejerna ifrån modeshow.se för även de kommer
visa upp dom på sin blogg. Nee nu ska jag mysa med mina vänner och titta på melodifestivalen.
Sen blir det sängen i tid då det är casting imorgon också som sagt.

Ha en fin kväll.
Och vi håller väl tummarna för E.M.D?


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du missade ju mig idag! Hoppas att systrarna Blomberg talar gott om mig då ni överlägger vilka som blir med. haha,. Vad har du för roll i det hela förutom att delta i gallringen? //Sebastian

2009-02-22 @ 16:28:09
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0