Kupolen

Jag sitter kvar på Kupolen.  Har hunnit gå runt en stund med Jenny och tittat på lite kläder.
Tvingade henne att testa en massa roligt som hon aldrig kan tänka sig köpa. Det slutar alltid med att hon köper det som hon ifrån början tyckte var mest otänkbart...
Jag har hunnit med att hejja på min mamma som sitter en liten bit bort och fikar med sin arbetskamrater.

Som sagt är Andrea hemma i Sverige igen. Vi skulle gå runt här på Kupolen men hon anländer lite senare än planerat
så jag ska möta henne på station vid halv 6. Får sällskap utav Dove så jag slipper gå ensam  iaf.  Det är lite annorlunda här i Borlänge för här åker vi inte taxi överallt som i Stockholm.  Onödigt att ta bussen eftersom man måste vänta så lännge på den så man promenerar mest. Det funkar lite bra!

Planerna för kvällen är att vi ska umgås några utav oss. Alla vill ju självklart höra vad Andrea har haft för sig
på semestern. Tydligen har hon varit lite äventyrlig. Gjort en massa som man bara måste höra om.
Spänande. 


Det är här jag sitter just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0