Kupolen, möte

Hej alla.


Jag var förbi hos Jenny för en stund sen. Andrea, Koffe och Dove var där så vi satt och pratade lite.
Nu är jag på Kupolen och ska snart på möte. Idag ska jag, modeshow.se, Malin och Marita Beck gå igenom alla modeller ännu en gång för att vara säkra på våran sak. Det viktigastee är att allt känns bra och även att vi känner att vi faktiskt har fått ihopp ett gäng som kan samarbeta med varandra.

Jag måste även hem och packa lite inför Stockholm imorgon. Känns som att jag har lite att planera också.
Tiden i Stockholm måste jag gå igenom och fördela över allt viktigt som ska göras. Det blir dock inga problem eftersom jag gillar att ha det fullspäckat.





 


Kommentarer
Postat av: Micaela Blomberg

Snygg du var på bilden Vedran =)!

Ha nu en underbar helg i Stockholm, sköt om dig!

Kramar Mika

2009-02-27 @ 19:16:20
URL: http://www.modeshow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0