Kikki däckad i influensa

urklippet är lånat ifrån http://www.expressen.se/


Förlåt men jag blir bara så fruktansvärt irriterad på detta.  Nu kommer väl ett utav mina lite bittrare inlägg, men det får ni ta! Alltså Kikki må vara en go dam men ibland tar hon priset.
Jag tror ärligt talat att hon tar priset när det kommer till "tycka synd om mig" artiklar. Jag är nästan säker på att hon måste vara topp fem när det kommer till vem som fått mest löpsedlar i media. Det är alltid något på tok med Kikki.  Fast ibland är det bra också!
Ojo, det ser hon till att vi också får veta. Hon är smart, för om det är bra den här veckan då finns det anledning för tidningen att skriva att det inte är lika bra nästa vecka.
Men kan det bli så illa att hon vänder sig till tidningarna och talar ut om sin influensa? Ohh joo, det gör då Kikki på en gång vill jag lova. Jag kan bara tänka mig hur det lät när hon ringde expressen och bjöd dem hem till sig för att hon skulle få öppna sitt hjärta. Men tid för att piffa upp sig för en bild hade hon då och så håller hon en vatten flaska i hand för att se sådär "jag är helt slut, så jag måste dricka en massa vätska" ut.

Jag tänker bara på alla andra i Sverige som ligger hemma och har influensa. Ta mig som ett exempel!
Dom som har en hemsk sjukdom som t.ex. cancer. Alla dessa barn som dör vid Gaza. Men hur många är det inte som har det dåligt? Nee, men vi skriver om Kikki, för hon har ju Influensa!

Jag känner att jag kokar, vet inte om det är humöret eller febern som jag fått utav min (INFLUENSA).

Kanske ska skriva till expressen jag med!  Tänk er en fin första sida imorgon:
Bloggare däckad i influensa, precis som Kikki!
Så får tanten vara med på ett till hörn.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0