Fika och Kupolen som vanligt

Jag har gått upp i tid faktiskt. Jag vet inte varför jag har problem med att komma upp på morgonen nu för tiden.
Under gymnasium tiden var jag och Linda alltid på den tidigaste bussen till Falun för att äta frukost ihop och börja plugga.
Hur som helst, nu är jag klar med allt här hemma så jag ska iväg och träffa  mamma på kupolen. Vi ska fika och prata lite om allt möjligt. Dock är jag lite bitter när jag tittar ut och ser att det forssar ner snöflingor. När ska det ta slut?

Jag vill ha sommar och jag vill kunna ha tunna tyg-skor och jag vill känna att jag kan ha på mig vad jag vill
utan att frysa.  Jag känner att jag vill bo ihopp med Bodin i vår vackra huvudstad under sommaren precis som förra sommaren. Jag vill att Tess drar med oss ut i Stockholm och låter oss inte komma hem före 4 på natten. Jag vill att Tess ringer klockan 8 på morgon och undrar om inte det räcker med 4 timmars sömn för nu är det dags att göra något nytt.

Ne paniik! Sommar tack!


Två bilder ifrån sommaren i sthlm


Kommentarer
Postat av: Linda

och va har hänt att din telefon är avstängd ikväll när ja försökte få tag på dig kära du?;) hör av dig nån gång. kram!

2009-02-11 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0