Favorit ifrån Make Up Store på Kupolen

Jag älskar Make Up Store. Det finns otroligt många anledningar till just det.
Jag tycker först att dom har otroligt trevlig personal som alltid är glada, trevliga och possitiva. Det som också är viktigt är att personalen på plats verkligen är medvetna och kunniga när det kommer till butikens produkter och det tycker jag att Borlänges Make Up Store butik har lyckats med. Vad än för fråga jag ställer kring deras produkter har dom alltid ett svar. Vet dom inte så kollar dom upp det och det känns tryggt att veta att man faktiskt får hjälp utav kunnig personal.

En utav mina favoriter ifrån Make Up StoreKupolen är ett hår vax som heter "shiny"
Jag har super panik för hår vax och har alltid haft det. Jag gillar när mitt hår känns rent och torrt och vax brukar inte kunna ge den känslan. Men Make Up Store har lyckats igen!
Deras vax gör håret blankt med man får aldrig den feta känslan! Tack och lov för det säger jag! Det är otroligt lätt att forma håret med just det vaxet och den doftar otroligt gott. Att den dessutom återfuktar och reparerar kluvna hårtoppar är ett stort plus.
Jag säger det igen - Make Up Store har lyckats igen.

Vaxet heter som sagt SHINY och kostar 175 kr



Kommentarer
Postat av: Linda Bülund

Öjj coolt hur fick du jobb som det?:D



Ush vax.. har dåliga erfarenheter från det. Tack för tipset, kanske provar Shiny sen.

2009-02-23 @ 15:10:30
URL: http://lindabulund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0