extreme makeover



Jag sitter och tittar lite på tv. Just nu är det något program med doktorer på tv4.
Jag kan inte låta bli att sakna extreme makeover för jag blev ju alltid lika glad när dem som var med i programmet plötsligt fick ett nytt fint ansikte.
Det är sjukt vad långt vi har kommit på den fasen. Idag är nästan allting möjligt! Så varför inte ta chansen.
Det är ju otroligt många som är emot sådant. Men för mig är det bara fint när människor som alltid mått dåligt över något plötsligt har chansen att få ändra detta.
Så jag tycker absolut att vi borde få mer extreme makeover på tv.


Kommentarer
Postat av: vondufva

:) Håller med, extreme makeover var grymt!

2009-02-10 @ 19:18:38
URL: http://vondufva.blogg.se/
Postat av: Sara

Åhh, jag blir bara mer och mer peppad när alla talar så gott om London :) vad kul, vad gör du när du är där?

2009-02-10 @ 20:29:11
URL: http://avand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0