En ny sjuk dag.

Idag är jag bra mycket sjukare än igår.Jag tror att det blir så när man pressar sig själv till
att hinna med så mycket. Sen när det väl kommer så måste man låta det bryta ut så att man kan börja på nytt.
Men en sak är säker jag hatar influensan!

Idag får jag dock se till att jobba hem ifrån så mycket som jag kan. Det är verkligen det härliga med att vara bloggare, man kan ju verkligen göra så mycket just hemma!
Nu ska jag börja med att skicka lite brev till tänkbara samarbetspartners. Det brukar ju gå bra att göra även om
man bara ligger hemma. Dock får jag se till att inte boka in mig på något möte de närmsta dagarna.


Kommentarer
Postat av: Kenan

Härligt med just den delen att man kan ligga hemma och jobba som bloggare. Inte lika strikt som andra arbeten.



Tänk nu hur mkt du missar för du är sjuk... ibland ska man lysna på tjatande mammor och ta på sig den tjocka fula tröjjan... nä skojjar... krya på dig grabben!

2009-02-05 @ 15:45:32
URL: http://kenanharbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0