What a day

Jag tog en promenad till kupolen då jag bokat träff med Linda och Lejla.  Det gjorde hela dagen då jag inte träffat Lejla sen studenten. Hon har ju varit i Bosnien hela sommare och vi har ju saknat henne.
Väl på kupolen träffade jag Mezgin och nästan alla jag kände var på kupolen. Jätte mysigt att hinna mingla med Mezgin också då man inte ser henne så ofta.

Jag, Linda och Lejla gick vidare och pratade om massa minnen och även allt som hänt oss under sommaren. Jag skrattade livet ur mig och det var som vi sa: Det känns som att vi setts hela sommaren varje dag.
Det är det bästa när man träffar riktiga vänner. Det finns inga pinsama stunder eller något att dölja. Allt är så som det alltid är.   Vi han planera in ett bio besök som jag ser fram emot.

Sedan satt jag och prata med Jenny medans hon jobbade.  Sen när hon stängt och även Sandra gjort det tog vi oss vidare mot stan. Jenny åkte dock hem.
Precis när vi är hemma här hos Sandra så kommer Joel och Ronja förbi. Vi satt och pratade om lite allt möjligt.
Dem gick hem efter några timmar och vi tog oss till tv:n där Anna satt och kollade på SATC. Det vart en massa skratt framför tv:n och nu ska vi sova.

   





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0