Utkast: Hej alla. ...

Hej alla.

Nu är första mötet klart. Skönt det ialla fall.
Då är det dags för nästa som börjar kl 12 och det ska nog bli bra det med. Jag börjar bli väldigt bra på just det där med möten.
Som tidigare nämnt ska jag även träffa Nadja och planera en grejj som jag kan berätta om lite längre fram.

Nu har Sandra vaknat iall fall och är supersjuk. Vi är verkligen sjuka i omgångar och ingen blir riktigt frisk.
Andrea poppar musik och håller på att göra sig iordning och Dove har kommit förbi. Nu ska dagen planeras.


Vi hörs sen. kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va töntigt att du taggat blondinbella. Skaffa ett liv, din blogg suger get.

2008-09-09 @ 15:39:54
Postat av: Anonym

Är det inte falsk marknadsföring att ljuga om antal läsare? Jag tror inte alls på att din blogg är en av dalarnas mest lästa, hur vet du det och vart har du hittat dom siffrorna?

2008-09-09 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0