Längtar



Oj dagen har gått väldigt fort idag. Så fort att jag knappt märkt av att jag glömt skriva här.
Det har varit två möten. Ett om företaget som jag och en kompis startat upp. Det var ett ekonomi möte med en ekomom som ska hålla koll på budget osv. Det kändes ganska roligt och väldigt vuxet.

Det andra mötet gick jag på tillsammans med Linn från musikalen. Jag kan dock inte avslöja vad det är för möte
och vad det handlar om. Före den dagen då allt blir officiellt i media. Så ja, vi får vänta med det... :)

Imorgon är en ny dag med mycket att göra. SPÄNANDE! Skönt att det flyter på säger jag bara.
GREASE dessutom, nästan slutsålt under helgen såg jag! Superkul. Alltid roligare att köra för salongen full.

Vet ni jag måste bara skriva att jag är så otroligt stolt över oss som är med och jobbat/jobbar kring musikalen GREASE!
Vi har haft så många som tvekat på oss och så mycket falska musikal männsikor som pratat bakom våra ryggar. Det har gjort att vi nästa tappat hoppet själva och ett tag trodde jag själv att vi skulle misslyckas. Men vi gav inte upp och vi slog tillbaka på det bästa möjliga vis - nämligen genom att bli en succe!  Aldrig har någon anna musikal skapat sånt intresse i media, på stan och ja överallt. Alla pratar och det är bra saker. Jag är så stolt över att vara en del utav grease och jag är BLESSED på det vis att jag fått jobba med så otroligt fina människor. Vi har så grymt roligt tillsammans!
Så ni som tvivlade osv , bara en ska att säga er:
- In you faces!


Foto: Andreas C - Som också gör ett as bra jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0