Kvällen

Hej Alla!


Nu är jag tillbaka efter en grymt härlig föreställning. Publiken var helt underbar och vi hade så grymt roligt på scen.
Dagen gick snabbt förbi och jag är redo för morgon dagen som består utav två föreställnignar till - båda fullsatta! Härligt!
Sedan på kvällen blir det lite party hoppas jag på. Eller lätter sagt så ska jag se till att det blir lite party. Det var ett tag sen känns det som.

Just nu sitter vi hemma hos Sandra allihoppa. Det är jag Jenny, Mezgin, Andrea, Joel, Ronja, Marta och Mannen, så det är fullfart. Men Dove, vart är du?

Nej nu känner jag mig otroligt osocial mot alla, men jag var tvungen att skriva lite här först. Nu ska jag återvända till alla där ute. Vi hörs lite senare!


Jag var bara tvungen att posta en bild på denna underbara och vackra människan.
Det är nämligen vår härliga reggisör. Helt UNDERBAR och dessutom en stark kvinna. Det har varit en
ära att jobba med henne. <3       Ullis, jag talar för alla från grease när jag säger att vi älskar dig!
All kärlek till dig!


Kommentarer
Postat av: Ullis

Men TACK!! Vedran du är väl för GO du. Du vet att jag uppskattar detta och jag älskar er allihop oxå! Blir alldeles varm i hjärtat av dina ord. Puss på dej!

2008-09-21 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0