Katrin Schulman

 
Lånad bild ifrån Katrin Schulmans blogg


Jag läser inte hennes blogg så ofta men ändå kan jag inte låta bli att älska denna kvinna. Jag vet inte vad det är men jag är så mäktigt imponerad. Hon är stark, kaxig och framgångsrik men ändå äkta och mänsklig. Det är inte ofta man kan hitta människor med dessa egenskaper. Ofta är de starka och framgångsrika men inte äkta och blir då omänskliga. Men denna kvinna lyckas och hon gör det gång på gång.
Ne, henne vill jag fika med känner jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker hon är grym!!

2008-09-04 @ 16:27:33
URL: http://jlundin.blogspot.com
Postat av: t

hon är väl mest viktfixerad och lite dum?



sen kan hon inte stava heller. men det kanske jag inte ska ta upp i den här bloggen... :)

2008-09-11 @ 15:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0