Hos Sandra

Nu är vi hemma hos Sandra igen. Sandra springer runt och städar och jag tog en paus här.
Vi var ganska nyligen förbi Dove och titta in den nya soffan hon köpt hem till sig. Dessutom bjöd hon mig och Jenny på en varsin fotölj som vi har när vi röker. Jätte bekvämt.



Andrea är på väg hit och det ska bli roligt och se henne igen. Inte för att det var så jätte länge sen, men ändå.
Jag och Sandra håller på att spela in massa roliga video bloggar som kommer upp här. Det kommer blir grymt bra för vi är grymt bra.

Alltså ibland undrar folk hur vi kan ha så roligt ihop. Dessutom hur vi kan vara med varandra så mkt utan att tröttna.
Men jag tror att det är en blandning utav att vi alla är så vackra. För vi har liksom något fint att vila ögona på hela tiden. Sen så där alla tre roliga och liksom lätta att vara med. 

Det är liksom inte lätt att vara snygg och rolig det är alltid så många som vill vara med oss. Tro mig när jag säger att våra föräldrar ibland har lust att slänga våra telefoner i väggen för att dem jämt ringer.  Folk som vill prata och försöka trycka in sig i gruppen.
 Men vi har redan valt varandra så det finns inte plats för så många fler i vår grupp. Men vi hör av oss när det är audittion.
Det kanske blir en snart vi har ju trots allt sparkat en del under resans gång. E och J ta det inte personligt. 

XoXo The Drop Dead Gorgeous




Kommentarer
Postat av: §uperjuristen

Människor som ser bra är goda. tro aldrig att en ful människa är snäll, för dem är för osäkra och försöker trycka ner. Den mörkhyade tjejen är väldigt vacker

2008-09-14 @ 16:06:09
URL: http://superjuristen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vet ingen i hela blge som skulle vilja umgås med er ?

2008-09-15 @ 00:56:28
Postat av: CALVIN

Svar till anonym: Har svårt att se att en människa som inte vågar stå för vem den är ska känna till hela Borlänge och dess befolknings åsikter. Jag vet många som vill umgås med oss.

2008-09-15 @ 12:38:56
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men ni menar väl inte att ni är bättre än nån annan?

2008-09-16 @ 18:03:04
Postat av: CALVIN

Nej vi är inte bättre än andra. Men jag tror att vi är en grupp av vänner som ser till att gör mycket mer utav möjligheterna vi får. Det är många som jag anser inte tar vara på sin vänskap, och roliga stunder och det är synd. och det är något vi är riktigt bra på!!

2008-09-16 @ 22:03:35
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Emma & Lillalollo

Ni lever i en fantasivärld , dags att vakna upp kanske :P håller med anonym, vet ingen som vill vara med er ;b

2008-09-25 @ 01:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0