Hello

Villken mysig dag det har varit. Träffade mamma imorse och vi tog en sväng till Kupolen.
Vi gick runt ett bra tag och titta på lite olika saker. När vi gick in på Cervera så såg jag Andrea i ett skåp. Skönt att det går bra för henne.

 

Sedan skulle mamma iväg och träna så jag mötte upp Jenny. Vi sprang runt lite och titta på kläder.
Jenny skulle dock börja jobba 4 så jag mötte upp Ronja och Sandra.
Mezgin och Michaela skulle också jobba så dem kom förbi oss innan och vi tog en fika.

   

Sen kom Ramma till kupolen och jag och Sandra tog en sväng förbi mig. Vi satt och prata med pappa en stund och tog oss tillbaka till kupolen för att hjälpa Ramma hitta en jacka. Dove var också där och letade efter allt möjligt i affärerna.
Vi hitta en jätte fin jacka men den fanns inte i Rammas storlek som han beställde efter.
När Jenny slutade tog vi en promenad ner till stan och hammnade här hemma hos Sandra. Nu sitter vi och pratar om lite allt möjligt.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0