hello

Hej alla!

trevlig dag på stan. Självklart bjuder jag på bilder.
Det var en supertrevlig dag med mamma. Sen kom den ena efter den andra förbi och innan jag visste
ordet av hadde jag hunnit träffa en tiondel utav Borlänge. Sedan tog jag med alla mina närmsta och såg till
att dem bokade billjetter till grease. Så nu känns det super bokat och klart.

Nu ska vi fixa oss för kvälls shopping eftersom Kupolen har öppet till 10 ikväll så passar vi på.
Det är välkomstdrink och massa special erbjudanden. Känns som att alla kommer att vara där
så då kan jag passa på att marknadsföra mig själv lite. Alltid roligt!

    
    


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej svejs!

Hur ska man veta vem man ska spela utav dialogerna till auditon? det är ju person 1 och 2 och vem läser den andra personen? kram kram

2008-09-25 @ 23:01:08
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0