Hello

Hej alla!

Jag gick och la mig en stund till efter en stund, men nu är jag uppe sedan en tid tillbaka.
Sandra kommer snart hem ifrån skolan, tack och lov.

Alltså är det inte lite typiskt att telefonen alltid går i högvarv när man är mest stressad eller bara allmänt inte har lust att prata i telefon. Så fort jag lagt mig så börja den ena efter den andra ringa och det var sms, till slut fick jag nog och satte på ljudlöst. Jag har dock lite mani för att stänga av telefonen, mest för att det kan vara något viktigt och då vill jag att dem som är nära mig ska veta att de alltid kan få tag i mig. Det är nästan så det borde finnas ett system på telefonen så när någon ringer så står det hur viktigt det är på displayen. Typ ett ranking system.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Idag hoppas jag du skänker en tanke till offren å anhöriga i skolmassakern här i Finland. Landssorg idag!

2008-09-24 @ 14:54:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0