Hej

Hej alla!

Villken dag det har varit. Vart inte så mkt sömn och en tidig morgon. Det tog ett tag innan jag bestämde mig för att slutligen börja röra mig mot musikalen. Gjorde mig iording och körde första föreställninge. Det gick jätte bra.

Sedan mot kvällen skulle vi köra nästa föreställning och då ni, var det magi! Anna som flyttat till Göteborg kom och tittade och jag var så glad över att träffa henne. Dessutom kom många av de gamla musikal kolegorna villket var hur roligt som helst. Några utav dem är med i FAME så många därifrån kom och tittade på oss. Alltså detta måste ha varit ett skämt, eller en riktigt bra dröm, för jag har ALDRIG haft så bra publik som idag. Dem gav oss sådan energi att jag praktiskt taget kände att jag näst intill var i himlen. Så tack fame gänget och ni andra i publiken som gjorde denna dag helt underbar.

Sandra och Andrea ska ut på krogen i falun och jag tänker hoppa över det. Känner att jag behöver vila eftersom vi har en föreställning  imorgon också.  Så för att ens klara av det så krävs det att jag hoppar över krogen.

Jag och Anna tog en sväng på stan och titta lite på folk.. Hur roligt som helst då man aldrig kan få nog utav att bara titta.
Anna skulle tillbaka till Göteborg snart för hon pluggar ju dans där nere. Men vi bestämde att jag ska ner och hälsa på henne. Det ser jag fram emot då jag inte riktigt känner till GBG så jätte bra. Det har mestadels varit Sthlm som gäller. Men jag kommer dock ihåg Liseberg. 



Kommentarer
Postat av: Fame-Anna

Det var så lite så! Ni rockade ju!! :-)

Kram!

2008-09-28 @ 11:39:32
URL: http://luna1000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0