Christoffer Larshans


Kofta - Solid
T-shirt - Filippa K, Lager 157
Chinos - Emilio, MQ
Klocka - Regal, Fått
Armband - Guldfynd
Skor - Bianco

Vad ska du satsa på för stil till hösten?
- I höst ska jag använda mycket koftor, det är både varmt och snyggt! Annars ska jag köra på min vanliga stil.
Funderar även på att köpa några par Manchesterbyxor, det är väldigt inne nu i höst!

Vilket är ditt favoritplagg just nu?
- Mitt favoritplagg är just nu den svarta koftan på första bilden. Jag har inte använt den så mycket ännu, då det inte har varit så kallt, men snart ska även den få titta ut från garderoben ett tag.

Vad är egen stil för dig?
- Egen stil för mig är när man sticker ut ur mängden och inte följer alla trender som är. Man ska köra sitt egna race och inte bara följa allt som står i modemagasin. Kläder från H&M kan vara lika snyggt som kläder från Acne - bara för att dra en parallell. Mode behöver inte betyda dyra klädesplagg!

Vad skulle du aldrig ta på dig?
- Tror inte det finns så mycket jag inte skulle kunna ta på mig; jag är öppen för det mesta! Sedan om det ser bra ut eller inte är en annan sak!

Hör mode och utseende ihop tycker du?
- Mode och utseende hänger ihop för mig, även då det är en svår fråga att definiera. Om en person är väldigt modeinriktad men inte har någon speciell look, då tittar jag inte en gång extra; men har däremot personen ett visst utseende och klär sig bra, då kollar jag gärna en gång extra!

Är det svårare att vara trendig i en mindre stad jämfört med tex Stockholm?
- Jag har aldrig tagit åt mig vad folk tycker eller säger om mig. Jag klär mig som jag vill - jag är den jag är! Men ja, självklart är det svårare att vara trendig här i Dalarna än i storstäderna. Det känns mer öppet och man kan verkligen leva ut den person man är när man är i storstäderna, så känner i alla fall jag.

Cardigan - Topman
T-shirt - Revolution, Lager 157
Jeans - J.Lindeberg, butik okänd
Klocka - Regal, Fått
Armband - Guldfynd
Ring - Guldfynd tror jag
Skor - Topman

Kommentarer
Postat av: sofia

Snygg han är min lilla christoffer! :D

2008-09-18 @ 19:31:12
URL: http://taidernutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0