Blessed

Jag känner mig välsignad på många vis. Jag är så lyckligt lottad när det kommer till så måna saker
att jag borde sitta i stundens nu och skratta mig slut på den oendliga energi vi människor besitter på. Jag har så mycket underbara människor runt omkring mig. Jag har vänner gjorda utav guld och en familj som backar upp mig i det jag tror på.

Just i stunden vill jag bara be er som känner er ledsna och besvikna på livet att tänka till en extra gång. Tänk på allt fint ni har runt omkring er. Tänk på att det faktiskt är bättre att ha en vän än inga alls.
Jag ger er ett fint råd och det är att försöka tänka possitivt och att aldrig ge upp i situationer som känns omöjliga. Som Blondinbella sa till mig: Ju högre du flyger, dessto hårdare blir fallet, det viktigaste är att tänka vise verse också. Ju hårdare du faller destå bättre kommer det att kännas att flyga lite högre.    Okej, det var inte exakt hennes ord men det var ungefär så jag tolka det.

Det är ett råd som alla bör ta till sig utav. Kämpa och ge allt i framgång och motgång så ska ni se att det börjar flyta på.
Efter ett tag kommer det kännas bättre och bättre och det ger mer motivation att kämpa.  Tro på er själva för annars gör ingen anna det. Det må vara en klyscha, men det är verkligen så!

Jag tror på er men framför allt på mig själv!!






Kommentarer
Postat av: Daniel

Kämpa på å bjud mej på en sån, tack!

2008-09-17 @ 12:27:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Håller med han nedanför. Den såg väldigt god ut!

2008-09-17 @ 21:33:50
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Pia

du är underbar min vän!! you RULE!

2008-09-18 @ 20:50:47
URL: http://piaryden.blogg.se/
Postat av: Tess

de där kan har varit något av de godaste som finns.. r

Rick´s drinkar!!! han e bäst!! så e de!! vi får ta en Fenix dag snart igen!! ;) fan kolla min blogg..läs om lindex å h&m å kappahl.. nu har dom fått smaka.. H%M å kappahl kommer under dagen!! kan du ringa mig!!! fika!!! :D

2008-09-21 @ 10:44:04
URL: http://tessbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0