Berzan Aslan


T-shirt -
EST 1975 ett par
Byxor - Mq av märket J.lindeberg
Brillor - Mq av märket emilio
Klocka -
Gant
Scarfen - fick den av en tjej :D

Vad ska du satsa på för stil till hösten?
- Jag satsar inte direkt på någon stil,  allt kommer för sig själv t.ex jag är ute o shoppar en dag och jag hittar nått fint så köper jag de och så mixtrar jag upp det med något som passar bra, kanske lite mer färg för att lysa upp den tråkiga hösten ;)

Vilket är ditt favoritplagg just nu?
- Det måste nog vara mina chinos för dom funkar till allt .

Vad skulle du aldrig ta på dig?
- Jag skulle aldrig kunna ha på mig en Folkdräkt , eller en  kurdisk traditionell dräkt hahha :D

Hör mode och utseende ihop tycker du?
- Nej det tycker jag inte mode är nått som utveklas varje dag men ditt utseende är något du har vuxit upp med som kommer alltid se likadant ut.

Är det svårare att vara trendig i en mindre stad jämfört med tex Stockholm?
- Nej! Det handlar bara om att hänga med i svängarna, för även en stad som borlänge har mode tidningar, internet media i stora drag haha :D


Skjorta - emilio
Byxor - emilio
Hängslen - H&M
Kavaj - J.lindeberg NK i sthlm
Rosa bandet - apoteket

Kommentarer
Postat av: Felicia

Verkligen grymt skön stil!

2008-09-18 @ 09:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0