Bara måste!

På tal om musikaler så kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på "a slice of a saturday night" som var en as bra musikal.
Jag och Maria var med i den dessutom. Haha
Satt nyss och kollade på bilder ifrån den tiden och det var hur rörande som helst. Det är så mycket olika känslor ifrån den tiden. Allt med Borlänge musik teater var så nytt och alla människor var så nya. Men det var så roligt och man lärde sig så jätte mycket.
__________

(A Slice of Saturday Night, 2005)

"Av de uppsättningar med Borlänge Musikteater jag har sett är denna helt klart den bästa. Jag är inponerad."
Anders Gustafsson/Dalarnas Tidningar

"Sällan står så många unga skickliga artister på samma scen på Maximteatern, eller i Borlänge överhuvudtaget. Saturday Night är proppfull av folk som sjunger och showar mycket bra. Dessutom sköter sig det unga kompbandet alldeles utmärkt."
Jonas Stentäpp/Dala Demokraten.





 Det här är jag då! haha väldigt olik mig om jag får säga
det själv.


Kommentarer
Postat av: Maria J

Aoo, jag saknar slice.....

2008-09-19 @ 12:40:57
URL: http://mariajonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0