Varadag, Planer - Nu och Då - I bilder

  Jag har fikat med tjejer under veckan och massa folk till. Supermysigt att ta sig tid och gå igenom vad som är senaste i varandras liv.

 Jag tog mig en fika med mina två favoriter också. Jag blir alltid lika glad i hjärtat utav att träffa dessa två underbara pinglor som ständigt får mig att le och skratta. Jag saknar bara våran vardag vi hade under skoltiden.

    Maria (Tååvåållaah) gjorde det hur mysigt som helst när jag och Jenny skulle färga och klippa hennes och Jonnas hår. Jag och Jenny brukar ta en cigg ute på hennes goa balkong. Nu när hon visste att vi skulle komma så såg hon till att välkommna oss stort.

 Jag köpte nya "mys skor" som man bara kan ha och mysa i. Helt perfekt att ha ett par sånna.

  Provade färga håret lite för att se hur mkt som krävs för att bli blond igen. Det ser ganska lätt ut efter denna provning. Så snart satsar jag på en comeback.

 Jag har köpt världens sötaste plattång. Den är verkligen i miniformat och kan tas med överallt. Som ni ser så är den bara något större än telefonen. Verkligen det nya fyndet!

 Alla har kommit hem, förutom Andrea som är kvar i kära Sthlm. Så nu väntar vi på dig också, så du vet!

   Det här är bara tre utav dem jag saknar som mest ifrån musikalen. Känner en djup sorg över att inte ha dem omkring mig hela helgerna och att dessutom få stå på scen med så begåvade människor. SAKNA så det pyrt on ätth!

 Denna pingla är med mig och delar på titteln "syskonstädernas Falun - Borlänge - ansikte utåt" . Imorgon (Onsdag) ska vi på fest på reklambyrån SPRIDA, då vi blivit inbjudna eftersom de fått nya super härliga lokaler. Dessutom är det audittion för den nya musikalen BMT ska sätta upp och Linna har audittion. Jag har dock hoppat av så jag följer bara med som stöd.

  En utav mina närmsta, nämligen Sandra har också hunnit komma hem ifrån Sthlm och det gör mig glad och levande. Dessutom är "Balens Drottning" en tittel som präglar Bodins familjen. Alla syskon lika beautiful allihopp!

 Monicas lägenhet har jag spenderat mycket tid i under helgen och jag stormtrivdes. Underbart sällskap och grymt snygg miljö.

 Jag saknar även mig själv som musikal människa. Med små pirr i magen och scen kläder. Sitta i sminket och värma upp stämmbanden. Stå på scen och ge allt man har och höra dån utav applåder.  Musikalen Grease var något underbart att vara med om och vi blev sedda utav över 9000 människor om jag minns rätt :) FANTASTISKT!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Åh, vad roligt att du hittade hit! :) Ja, jag älskade eran föreställning!

Jag vet inte om du tar det här posetivt eller negativt men du är grymt lik Kenzas kompis Amir eller vad han heter! :)

2008-10-22 @ 08:26:13
URL: http://carolinabiors.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: HAHAHA okej ;)

2008-10-22 @ 09:55:52
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Dennis

Hallå dear! Vart var vi på blogawards?! Haha... Miss u

2008-10-22 @ 19:23:04
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Christoffer

Hoppas din audition gick bra idag! Och lycka till med dansen imorgon. =)

2008-10-22 @ 23:28:25
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/
Postat av: Em

Jag har hittat dig!

Hoppas du kom hem igår i säkerhet.

Kram Emma (Linns emma)

2008-10-23 @ 10:21:14
URL: http://englaemma.blogg.se/
Postat av: Styrelsen.

När ska du ta tag i ditt s.k liv och komma fram till att du suger?

2008-10-23 @ 13:26:28
Postat av: I Rule

Åh vedran det är alltid lika kul och läsa din blogg,!

2008-10-23 @ 13:51:54
Postat av: CALVIN

SVART TILL "STYRELSEN" : Hej, tack men jag är ganska nöjd med mitt liv så just nu har jag inget att ta tag i. Men tack för att du är intreserad utav att komma in på min blogg och läsa om mitt liv, trots att du tycker att jag suger.



Love Vedran.

2008-10-23 @ 22:18:54
URL: http://calvinbozic.blogg.se/
Postat av: Christoffer

Haha, bra svar till "Styrelsen".



Jaha, vad trist. Men det kommer fler tillfällen. Lycka till med det du ska göra framöver får jag väl säga istället då. =)



Och tack! Ha en bra dag du med. Kram

2008-10-24 @ 12:08:37
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0