The Day

Nu har jag duchat och ska snart se till att göra mig iordning. Ska förbi min mamma och hjälpa henne med
msn som börjat krångla tydligen.  Fanny är här med en kompis och dem sitter vid tv:n. Monica blädrar igenom all reklam som kommit.  Sandra och Andrea är kvar i Stockholm och jag tycker det är på tiden att dem faktiskt kommer hem. Jag saknar väl dem lite i smyg.

Ikväll ska jag möta upp Jenny och sen ska vi hem till Maria. Jonna kommer också dit och jag ska färga håret på dem och även klippa lite. Marias hår har jag redan färgat en gång men vi ska bleka det lite till så det får lite "pärlemo skimmer".
Jonna ska få en mörk brun krund med lite guldbruna slingor och det kommer bli grymt då hon har jätte blå ögon som kommer lysa. 

Ronja är också i Stockholm och henne saknar jag också jätte mkt. Så jag passar på att posta in en
bild på oss två ifrån någon utgång tidigare i höst.

Kommentarer
Postat av: joel un

vilka snyggingar!

2008-10-23 @ 08:40:25
Postat av: I Rule

oj oj oj vilka hetingar !! grrrr ;)

2008-11-19 @ 10:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0