Godmorgon

Helt underbart väder ute och jag sitter hemma hos Monica. Musik på nästan högsta volymen och bara glädje i kroppen.
Vi ska snart ta en liten promenad ute i staden. Gå förbi afären kanske.
Jag orkar nog inte ta mig till Stockholm idag heller, vad har hänt med mig?  Ne ärligt talat så trivs jag här för stunden så det får bli någon utav de andra dagarna istället.

Vi satt igår och titta på film. Sent in mot natten och jag som har svårt att gråta satt och böla som att jorden hade gått under. Vi kollade på filmen PS I love you. Det var en sån fin film på alla sätt. Det handla om ett par som är kära och till slut dör han i en hjärntumör. Men innan han gått bort har han planerat att det ska komma ett par brev som ska hjälpa henne att gå vidare. Varje brav avslutas med PS I love you. Uch nu börjar jag böla snart igen bara jag tänker på det!
Vill ni se en fin och känslig film kan jag verkligen rekomendera den. Den är underbar!

Vi hörs lite senare va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0