Nyhet

Hej Alla.

Fick just ett telefon samtal som verkligen gjorde hela min dag. Jag är verkligen så glad över det så det nästan känns
lite overkligt. Jag kan tyvärr inte berätta vad det handlar om än, men det är stort.
Ska på media träning för det på måndag villket ska bli så roligt. Jag har alltid velat lära mig media teknik, dvs hur man handskas med jornalister.

Det kommer att komma en presskonferan i början på Oktober och efter den kan jag även berätta för er läsare vad det går ut på osv. Förstår ni vad spänande! Jag har alltid velat ha en presskonferans där man får svara på frågor. 

Så alltså så fort det har blivit offentligt i media så kommer jag att berätta för er vad det är och vad allt handlar om.
Dessutom är det studiofotografering till afficher och diverse trycksaker. Det ska bli riktigt roligt.
Ne jag är bara så överlycklig just nu att det inte finns något annat i min värld.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vad kul, lycka till!

2008-10-02 @ 15:26:46
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mezgin

LÄNGTAR TILL ATT DU BERÄTTAR VAD DET ÄR!!!:D

2008-10-02 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0