Nejdå

Hej

Jag lever fortfarande. Denna helg har varit ganska turbolent och jag har inte riktigt hunnit med bloggen.
Det betyder inte att jag är gone, inte alls!
Sandra är hemma ifrån Stockholm och det känns skönt. Det blir lite mer rutin då.

Idag träffade jag Jenny en stund och umgicks sedan med Ronja och Sandra. Var hemma hos min pappa
och var på möte efter det.
Jag han med att träffa min mor också, så jag har minglat runt en del.

Nu sitter vi hemma hos Sandra. Jag och Jenny färgar håret och hon ska bli superblond och jag ska bara prova med lite slingor för att se hur jag ska lägga upp min comeback som blond sen.
Det planeras en Stockholms resa, villket jag är jätte glad över. Vi behöver komma iväg dit och kolla upp lite praktiska saker osv.
Vi blir kvar hela helgen och veckan antagligen. Det kan kännas rätt skönt att få shoppa loss lite och unna sig semester. Även om jag som sagt trivs här - jag är ju trots allt en utav ansikterna utåt för syskonstäderna Falun & Borlänge.


Senare ikväll kommer massa bilder upp. Jag ska ta mig tid att överföra alla till datorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0