Kristoffer Holton Vikman

                  
                   Linne - EMILIO, MQ
                   Kofta - Lecole National
                   Byxor - Energie
                   Skor - 4 you
                   _____________

Vad ska du satsa på för stil till hösten?

I höst tänker jag satsa på en ganska avslappnad stil med stora mössor, halsdukar, vantar och sockar. Och såklart en grovstickad kofta.

Vilket är ditt favoritplagg just nu?

Jag älskar kängor med högt skaft, och jag har ett par svarta redan så jag ska väll försöka skaffa ett par bruna nu.

Vad är egen stil för dig?

Det är när man har på sig kläder som man känner sig bekväm i och uttrycker sin personlighet i färger, former och kombenationer.


Vad skulle du aldrig ta på dig?

Jag skulle aldrig i hela mitt liv sätta på mig ett par 2 pack byxor. Fy Fan!

Hör mode och utseende ihop tycker du?

japp det tycker jag att det gör för kläderna gör mycket, speciellt i första intrycket.

Är det svårare att vara trendig i en mindre stad jämfört med en storstad?

Det är både och faktist. I större städer finns det mer urval och mer folk som som är trendiga. I mindre städer är dom flesta rätt tråkiga och efter och man vågar inte sticka ut så mycket, det är riktigt tråkigt tycker jag. Jag älskar folk som sticker ut och vågar köra sin egen grej.


Tröja - H&M
Shortsen - gina trecot
Skorna -  nilson

Solglasögonen - H&M


Kommentarer
Postat av: Daniel

Coolt å snyggt!

2008-10-08 @ 15:23:03
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Christoffer

Bruuuna ben! Haha. Vart har han köpt väskan?

2008-10-08 @ 23:30:35
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0