Hej, nu är vi seriösa en stund!

Det är så att jag åker till Stockholm imorgon och blir kvar ett tag.  Det är en utav anledningarna till
att jag inte hört av mig här.  I stockholm kommer jag att vara med mina vänner och träffa folk jag inte hunnit med pga allt stress omkring mig. Jag känner att det är viktigt att jag hittar tillbaka till allt som var innan musikalen osv.
Det känns jätte skönt att några av mina närmsta vänner är med. Det ger mig ett helt annat stöd.

Men till det seriösa nu. Jag har funderat ett tag på att lägga ner min blogg. Ja, det är sant.
Det är så mycket just nu att jag känner att tiden inte finns och det räcker inte till. Jag är splittrad och vet inte riktigt hur jag ska göra. Men tills jag funderat ut om jag ska lägga ner den eller inte så tar jag en bra lång paus.

Jag hoppas att ni alla haft roligt här på min sida. Kännt att ni fått ta en del utav mitt liv osv.
Det finns ett helt hav utav underbara bloggar där ute så det är bara att leta på och hitta eran favorit.



Jag tippsar om:

www.dennism.se   -  Är och har alltid varit en utav mina favoriter. Läsvärd till tusen!


www.danielfagerholm.webblogg.se/ - En rolig blogg som kan lysa upp vardagen!




Kommentarer
Postat av: linn

men vi ska ju på möte på onsdag!!?

2008-10-25 @ 22:17:10
Postat av: Bea

Uch vad tråkigt! Tycker din blogg är rolig!

2008-10-26 @ 01:39:09
Postat av: Anonym

Äntligen, skönt att slippa denna blogg!

2008-10-26 @ 09:29:56
Postat av: Jenny

Men Vedran vad du är tråkig!!!! Så kan du inte göra.

Nu när man fastnat vid din blogg kan du inte bara sluta.

2008-10-26 @ 13:04:54
Postat av: Jenny Sundqvist

NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Vedran, tänk att jag har aldrig haft något speciellt att göra vid datorn tills du började skriva blogg! Jag som älskar att läsa och titta på alla bilder, vad ska jag nu göra??!! DU FÅR EN SEMESTER FRÅN BLOGGEN SEN ÄR DET DU SOM KOMMER TILLBAKA!!!!!



Tack på förhand. Kramis

2008-10-27 @ 02:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0