hej

Hej alla!

Meningen var att jag skulle ha varit i Stockholm nu på bla möten och träffat några vänner. Men det blev tyvärr inte av.
Jag har musikal imorgon, Sandra jobbar imorgon och Andrea med så det kändes lite onödigt att åka när vi ändå skulle bli tvugna att åka hem redan på kvällen.  Nu har vi bestämt oss för att flytta fram det till början på nästa vecka. Ska se till att boka om de möten jag skulle ha varit på.

Imorgon är det fredag, villket innebär att det är sissta helgen med GREASE. Det känns supertråkigt men samtidigt skönt att få tillbaka möjligheten att åka när man vill osv. Visst jag är ledig på vardagarna med då är oftast alla andra omkring väldigt upptagna.
Dock känns det verkligen tråkigt att veta att man inte kommer stå tillsammans på scen och köra alla bra låtar som GREASE faktiskt erbjuder. Det känns hemskt att lämmna alla. Så den här helgen kommer jag njuta utav varje secund på scenen och njuta utav underbart sällskap. Det ska bli en helg jag sent ska glömma. Massa skratt och en och annan tår blir det nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0