Hej

Jag är helt slut och har verkligen varit det sen jag väl kom ner till musikalen. Det var lite
svårt att ladda om och hitta energin och den första föreställningen var inte så lyckad om jag ska vara ärlig.
Det är lite svårt att hitta energin ibland och det är alltid trist att veta att man inte gav allt.

Kvällens föreställning var grym. Publiken var kanon och energin var helt rätt.
Jag vet inte vart alla blev så pepp ifrån, men vi gav verkligen allt. Men det kanske är darför föreställningarna på dagen inte
blir så hundra, man sparar väl sig till den andra som ska köras på kvällen.  Svårt det där.

Det har ju verkligen jätte mkt att göra med hur publiken är osv.

Efter musikalen tog jag en promenad med Sandra hem till Andrea. Koffe var där och det var förfest.
Maria kom dit då hon tar bra mkt längre tid på att bli klar på musikalen än jag.   Sedan tog jag och Sandra en promenad till henne. Alla vill till krogen, jag vägrar. Känner mig slut och vet om att det är dags för en till föreställning imorgon. Finns inte en chans att jag kommer upp om jag skulle gå ut idag. Så Sandra och Andrea kommer väl hem när som helst och sen blir det sova för hela slanten.

Vi hörs imorgon ! Då är ju utvilad och på topp som vanligt!



Kommentarer
Postat av: Ronja

Gud vilken söt bild på dig vedran, jag vill bara krama om dig :)

2008-10-06 @ 13:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0