Hallå

En genomgång utav dagen kan vi ta.

Det var fart på musikalen idag. Full energi, eller nästan i alla fall.
Jag hade jätte roligt på scen och det var ganska mycket folk i salongen villket gjorde det hela bra mkt roligare.

Träffade upp Andrea och Sandra och tog en promenad till vår egna big brother Monica. Vi skulle ju ha mys kväll.
Jag tog massa bilder på lägenheten! Dock blev är kameran hos Monica så jag har bara tre bilder att visa ifrån köket. Men bilder ifrån hela lägenheten kommer upp så fort jag gått förbi henne :)
 Jenny kom förbi och vi satt och hade det bra trevligt.
Jenny skulle ta bussen hem så vi andra tog oss hem till Sandra. Nu sitter vi här och bara tar det lungt.

Fullspäckad dag imorgon för oss alla. Skola för Sandra och jag har träff med mamma. Ska fika med Nadja
och sedan har jag media träning på kvällen. Ska bli så roligt!
Jag önska att jag fick berätta redan nu vad det handlar om men får som sagt inte säga det än. Men det ska bli roligt och dessutom känns det tryggt att få lära sig lite inför presskonferansen.

   

Kommentarer
Postat av: Tess

helt ärligt så tror ja att dom bokstäverna på väggen kan vara ngt av de snyggaste!!! :D ( ja har ju fixat de.. hahahahah miss u!!! när kommer du ner??? pöss

2008-10-06 @ 06:49:43
URL: http://tessbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0