Godmorgon

Villket kasst väder. Men jag är på sånt jäkla bra humör ändå.
Vaknade för en stund sen och kände mig super utvilad. Hur skönt är inte det!

Idag har vi två föreställningar och jag är jätte pepp inför dem. Skönt när man har den inställningen för då går dagen ganska fort. Ibland kan det vara ganska krävande att köra två då man verkligen tömmer sig på alla känslor på scen och till slut mest går runt och bara ser ut som ett frågande tecken för man har inget kvar i kroppen.

Sandra är på jobbet och ska jobba hela dagen så hon lär väl också vara helt slut när hon kommer hem. Andrea kom hem ifrån Stockholm igår, dock var hon bara där över dagen och gjorde lite ärenden så hon kommer nog hit också.

Ne nu ska jag se till att fixa håret sen måste jag ner till Maximteatern för dans och sång uppvärmning, soundcheck och lite annat inna vi kör igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0