Fint

Igår sent mot kvällen kände jag att jag behövde fria mina tankar.
Jag är ju verkligen en person som ständigt vill ha rörelse omkring mig. Jag tycker om när det pratas, skrattas och
låter. Jag trivs bra i stora sällskap och jag älskar att själv göra mig hörd. Jag känner att jag lever som mest när jag ständigt har något på chemat och fyller gärna min varadag med aktiviteter.

Dock älskar jag möjligheten att man här i Dalarna snabbt kan avbryta, ta en paus och andas. Det kände jag att jag behövde igår och såg till att senare mot kvällen boka in lite "fylla på batterierna" tid. Jag tog mig en bit utanför stan och tittade på träden, naturen, åkrana, grässlättarna och den underbara solen som lyste upp alla höst färger. Det var helt underbart och jag kände att jag sakta men säkert kände mig ny.   Jag passade på att ta några få foton som jag delar med mig utav.





Kommentarer
Postat av: Dilan

Sv: tackar tackar <33

Du var söt.

2008-10-15 @ 12:57:24
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Sebastian

tack detsamma du

2008-10-15 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0