Dagen

Vaknade imorse och såg till att göra lite ärenden, villket gick väldigt fort.
Dock var det väldigt svår att få igång Andrea då hon var lite seg. Sandra jobbade och Jenny var ledig.
Ringde upp Jenny som fick panik då hon låg och sov och kom på att hon hade bokat sminkning på makeup store.
Så jag mötte upp henne vid kupolen och hon blev sminkad och det blev verkligen jätte bra. Dessutom fick hon så bra tipps och hon som sminkade var bland de trevligaste jag mött. Tilda Söderström heter hon och är dessutom grymt begåvad när det kommer till sång.

Så efter lite prat blev hon min nya sång coach. Jag har kännt att jag behöver en för nu har jag legat på lat sidan när det gäller att träna med hjälp utav pedagoger och coacher. Så nu vet ni det, min nya sång coach heter Tilda och är världens underbaraste. Jag blir lycklig utav bara tanken utav att hon ska hjälpa mig, känns som att hon verkligen kan ge mig den hjälp jag behöver.

Sedan tog vi en sväng förbi Sandra, satt och prata om lite allt möjligt som vanligt. Det blev disskution och vi alla blev lite deppiga. Vi hadde även super goa Paola på besök villket var trevligt men synd att allt inte var på topp. Så jag tog mig hem till en kompis och satt där en stund. Nu har Jenny åkt hem och jag gick tillbaka till Sandra.  Andrea pratar i telefon och Sandra duchar. Jag, ja jag sitter här och skriver till er.  

Måste dessutom säga grattis till kära Andrea som kommit med i ELITE models. Det är hon värd efter allt.
Dessutom passar hon in i deras utbud.  Jag är så stolt.

   
  

Kommentarer
Postat av: Mezgin

Neej gudvad kul!!!:D Hälsa andrea grattis!

2008-10-02 @ 12:39:08
URL: http://mezgin.blogg.se/
Postat av: Denice

Hej!







Den 25e oktober har Du möjligheten att delta i Rosa Chansen!







Denna musiktävling har syftet att samla in pengar till cancerfonden



och kampen mot bröstcancer, och Du kan genom din medverkan hjälpa till!







Obs!!



Denna tävling är också ypperlig för dig som inte varit med i våra tävlingar innan, eller om det var ett tag sen Du var med, då vi kommer ha representanter på plats för att titta efter talanger till kommande tävlingar och andra artistproduktioner.







Givetvis får vem som helst deltaga och man behöver inte stått på scen innan. Du får gärna sprida detta vidare till så många som möjligt, kanske har Du någon du känner som inte tidigare stått på scen och nu känner sig manad.



Eftersom det är en tävling kommer det vara en final och vinnare på varje plats.



Vi hoppas förstås på att samla in mycket pengar till cancerfonden och forskningen kring bröstcancer!



Tack för din hjälp!







All vidare info finns på vår hemsida.



Skicka gärna in en anmälan vart Du vill delta till mig.







Hoppas vi ses!



Med vänlig hälsning!



Denice Eriksson



070-777 19 04





[email protected]



www.lingman.se



2008-10-17 @ 11:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0