Christopher Rahllenfeldt

                   

                   Tee - Stuk, märke Evisu.
                   Hoodtröja - H&M
                   _________________

Vad ska du satsa på för stil till hösten?
Ska sattsa på en stil som lyser upp i mörkret, bara för att det är mörkt och kallt, betyder det inte för mig att man ska anpassa stilen efeter vädert, utan ha på sig det som känns, bra och kul.

Vilket är ditt favoritplagg just nu?
 
har faktiskt inget plagg jag kan sätta som favorit just nu, men mina D&G skor som är guldiga är en favorit som nästan passar till alla autfit jag har, så det får bli min favorit just nu.

Vad är egen stil för dig?
En egen stil för mig är när man trivs i det man har på sig och kan komma med nya kombinationer och idéer, ta inspiration och blanda olika. Och framför allt, att man ser sin stil som det man visar utåt och som alltid ger som första intryck till folk.

Vad skulle du aldrig ta på dig?
Det är mycket jag aldrig skulle ta på mig, men jeansjacka är väl en av dom. Känns inte som min stil och tycker själv att det är riktigt gräsligt.

Hör mode och utseende ihop tycker du?
Det är ju en självklarhet, mode är ju utseende i högsta grad, så absolute.

Är det svårare att vara trendig i en mindre stad jämfört med en storstad?
Det är nog inte svårare med det kan skillja sig på trender, en liten stad har en annan tränd än dom större, och finns många olika tränder i samma stad. Så vart man en bor tror jag det finns en trend, bara att köra på.
                 ______________

T-tröja - Gate one märke, Mouli.
Jacka - dr. denim.
Byxor - G-star från G-star butiken.
Skor - converse.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Olala! Vart har du hittat på denna snyggen? =) /hemlig beundrare

2008-10-09 @ 01:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0