Calvinbozic.blogg.se intervjuar Sepideh Vaziri



Varför väljer du att vara med i just idol?
Idol är ju största musik tävlingen i sverige. Tror jag alla fall. Sen tänkte jag att jag inte har nåt att förlora. So, why not? Nu eller aldrig. Man blir ju inte yngre.

Vad för slags musik vill du göra?
Jag skulle vilja göra allt möjligt men min inriktning skulle nog vara RnB. Typ Beyonce & Rihanna.

Varför har just du kommit så långt i idol?
Jag skulle vilja tro att det är för att jag sjunger bra =)

Känner du att du har mer att visa för tittarna där hemma?
Absolut. Jag vill ju utvecklas. Det folk inte vet är att jag inte är så självsäker som jag kanske ser ut att vara. Måste lära mig att vara bättre på scenen. Och rösten kan ju bli bättre.

Varför ska man rösta på dig och göra just dig till idol 2008?
Först och främst ska man rösta på mig för att man tycker om det jag gör. Sen ska man ska rösta på mig eftersom jag tror att jag skulle vara en sån artist som inte försvinner efter ett år. Plus att jag tror att det jag gör skulle funka internationellt. Sverige behöver en stor RnB artist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0