Calvinbozic.blogg intervju med Robin Bengtsson



Varför väljer du att vara med i just idol?
Jag väljer det för att mina kontakter inom musikbranschen inte är så stora och att just IDOL får sjukt mycket uppmärksamhet vilket leder till att många känner igen en efteråt!:)

Vad för slags musik vill du göra?
Jag gillar pop/rock/soul i en salig blandning, gärna göra något modernt med 60talsmusik. Vanlig "radiorock" och så är också helt okej men mer åt soulhållet än åt hårdrockshållet...

Varför har just du kommit så långt i idol?
Jag vet faktiskt inte, antagligen för att både folket och juryn anser att jag har potential att utvecklas och bli en bra artist. Jag hoppas att det är därför i alla fall:)

Känner du att du har mer att visa för tittarna där hemma?
Jag känner att jag har en hel del kvar att visa, jag vill visa att jag kan göra något eget utav varje genre och jag har inte innan nu fått någon proffessionell träning vilket borde kunna dra ur mig mycket mer!

Varför ska man rösta på dig och göra just dig till idol 2008?
Man ska rösta på mig för att jag lägger min själ i det här, och kommer även efter idol lägga all min tid åt musiken! Jag tycker folket ska rösta på den som de verkligen skulle bli kunna bli en framtida bra artist, som skulle kunna lyckas utomlands till och med. Och göra en helhetsbedömning av artisten:)


Kommentarer
Postat av: lina

har du träffat robin? ^^

2008-10-09 @ 09:10:58
Postat av: Daniel

Han e söt!!

Jo det e bara fint. Regnigt i Finni landet men skönt att va hemma idag å ta de lugnt. Själv då?

2008-10-09 @ 12:40:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: .

har du träffat robin!?

2008-10-14 @ 20:08:59
Postat av: Anonym

kan du svara snälla, hur fick du interjuven med robin och har du träffat honom!!!!!?

2008-10-25 @ 19:00:17
Postat av: CALVIN

Hur jag fick intervjun: Jag frågade honom om jag kunde göra en och han sa ja!

2008-10-25 @ 21:39:09
URL: http://calvinbozic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0