Andrea och jag saknar vår Sandra.

Hej Alla!

Sitter hemma hos Sandra. Hon är dock i skolan och Andrea och jag är här.
Jag har just plattat hennes hår och ni som vet, så har hon affro, och tro mig när jag säger att det tog sin tid.
Nu är vi dock klara och lite uttråkade.  Vi har kikat runt lite på bloggar och lite mode sidor och nu sitter vi och myser med
en varsin kopp te. Jätte gott. Dock vill vi ha hem Sandra. Hon har nämligen en sån där kväll i skolan när alla får komma och höra vad dem håller på med osv. Vi borde igentligen gå förbi, men hon är ju snart hemma så då är det ingen ide.
__________________________________________

  

Jag glömde skriva igår, så jag ju uppdatera med att bilderna ovan är från kvällen. Vi satt hemma hos Andrea och tittade ut över Centrum och det var helt stilla. Ingen var ute och allt kändes tomt.  Vi saknade båda Stockholm och våra kärlekar där. Så vi funderar på att smita iväg och hälsa på dem nu någon dag.  Vi ska väl försöka se till att boka in några möten med våra sponsorer också när vi ändå är på plats. Det är ju nämligen Andrea som är den jag har det nya företaget ihop med. Kommer berätta mer sen när det är igång. Men det är lite hemligt än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0