A new day

Okej, nu är jag redo för även denna dagen. Har verkligen vilat ut mig ifrån musikalen och känner att
jag är nästan full utav energi. Snart så.
Idag har jag dock en del att göra och jag tänkte börja med att träffa mamma. Så jag ska ringa upp henne snart och kolla vad hon gör.  Sedan tänkte jag ta en sväng förbi pappa och hälsa på.
Fika med Nadja som jag inte träffat på jätte länge ska jag se till att hinna med. Slutligen träffa upp Linn och sen är
det media träning.  Ja just ja, det är dessutom sol ute så jag är lycklig.

Så det är en del men jag hinner ju så det är ingen fara.

Hoppas att ni får en fin dag :)


Kommentarer
Postat av: Dennis

Förstår det. :) Jo tack, bara fint med mig. Härlig skoldag och allt!



Vad händer hos dig nu för tiden ?

2008-10-06 @ 16:41:42
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Daniel

å vilken fin bild!

Niger så fint för gratulationerna!

2008-10-06 @ 20:54:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0