Nytt


Jag tänkte berätta att det nya äventyret i mitt liv är att jag är ny vald sekreterare och kassör i FUF.
FUF jobbar mycket kring ungdomar.  Vi jobbar med och för unga som har det svårt på olika vis. Det kan vara problem i skolan, hemma eller på fritiden. 
Det känns som ett bra ställe för mig att vara på, då jag har ett stort intresse utav att hjälpa folk som har det svårt.


Vi är på många möten med kommun och andra föreningar som jobbar med ungdomsfrågor. Vi kollar så att de följer det dem lovat och att saker faktiskt händer. Vi är med som stöd under rättegångar och olika rättsliga frågor osv. 

Vi håller till på Sturegatan med en fin lokal där man kan komma om man behöver hjälp. Jag kommer att berätta mer om det lite längre fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0