Morgon

Hej alla!

Okej, idag är det full fart och högsta växel som gäller. Har varit upp en stund, har hunnit med att ducha.
Ska snart börja göra mig iordning. Idag ska jag träffa mamma och luncha på stan.  Sedan åker jag iväg till Falun för att disskutera lite kring min blogg med DalarnasTidningar. Ska bli spänande. Kanske jag flyttar min blogg dit?

Sedan bär det av snabbt tillbaka till Borlänge för att möta upp Linda. Ska träffa Maria med och så får vi se vad vi gör.
Ska hinna hem och packa för imorgon åker jag till England. Jätte roligt ska det bli.

Just ja, har glömt skriva att jag fått en ny laptop av mamma och Tommy. Den är i miniformat så nu kan jag bära med mig den hela tiden. Den är ca lika stor som en bok? Helt coolt!

Vi hörs under dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0