Hmm

Just nu sitter jag och jobbar lite kring min uppgift som jag fått utav reklambyrån SPRIDA.  Som ni vet så är jag en utav de som representerar Borlänge och Falun i olika slags kampanjer.

Just nu fick jag veta att vi utvalada ska komma på olika citat som kommer att klippas ihop med de bilder som togs på oss utav fotografen som var med under presskonferansen.     Det roliga är att dessa bilder kommer att hänga i vepor vid Dala Airport.  Ni vet som när man kommer till Arlanda så är det bild på kungen, drottningen och andra stockholmare och så står det "Välkommen till mitt Stockholm".    Så sånna ska det bli här också fast bilderna är på mig, Linn och de andra 2 "syskonparen".  Nice!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0