Hello

Hej Alla.

Snart dags för utgång här i Northampton. Det kommer bli grymt. Väntar på att Sabrina, Magda och Paulina ska komma över så festen kan börja. Tänkte höra av mig här snabbt innan jag själv börjar göra mig iordning.

Föresten så är det X factor på tv nu och det är ungefär som svenska idol. Fast man kan tävla som en pop grupp också. Grymt underhållande och väldigt hög klass på de tävlande. Det grymma var att Britney Speras var med ikväll. Hon var verkligen grym! Alltså shit villken kropp kvinnan har fått igen. Helt sjukt.
Alla som var här hatar henne, men när dem såg henne hörde man hur alla flämta till utav shock. Hon är verklige tillbaka och det är big time vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: anna

inne på din blogg och kollar runt lite, tips från katrin. hoppas de går bra för din blogg / anna

2008-12-01 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0