hej

Hej Alla.

Jag ar i England nu. Northamton ar en superfin stad. Hela staden paminner om gammlastan i sthlm och det
ar super mysigt.  Det finns sa otroligt mkt shopping att jag grina pa stan. Jag sprang genom varenda affar och holl pa att bryta ihop. Det kandes som varenda sko kollade pa mig med valp ogon och ville att jag skulle kopa just dem. Ronja brukar saga sa och det kandes just som det.  Jag kopte tva par redan igar. Idag har jag inte hunnit ga pa stan sa det ar anledningen till att jag inte har hunnit kopa fler.

Kroglivet har ar 50 grr mer extremt and Sverige. Alla dansar och det ar helt crazy.
Helt grymt att se att varendra kille och tjej star och ger allt pa dansgolvet. Inga brak och alla e supertrevliga mot
varandra.

Jag saknar dock manga i Sverige. Mamma och Pappa.
Sandra och Andrea var ar ni? Hur ska jag klara mig utan dessa fyra personer?

Kommentarer
Postat av: i rule

Haha visst är det hemskt att hundvalps ögonon kollar på en! Va kul att du har det bra iaf Vedran! Vi saknar dig dock Puss

2008-11-22 @ 00:51:42
URL: http://ronjasbubbla.blogg.se/
Postat av: carina

Hejsan

Hoppas att allt gar bra for dig, hur gar det pa jobbet.

Carina fran flyget

2008-11-22 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0