Viktoria Lilja

image405
 Foto: Jonna Andersson
Tryck för större

Viktoria Lilja har på sig:

- Jeans jacka - Miss sixty, MQ
- Vitt baslinne
- Svarta jeans - Cheep Monday
- Svarta ballerina - Wedins
- Halsband - Snö of Sweden
- Ring - Efva Attling


Ålder: 18 år

Favortiplagg: Vinter - Jeans / Sommar - Shorts (Klänningen går alltid hem den med)

Favorit märke: Jag kan inte specifiera mig till ett enda märke, men just nu tycker jag om Twist&Tango's kollektion

Favorit assecoar: Sjalar

Sommarens hetaste plagg: Den korta jeans jackan och shortsen, en blommig klänning kanske?

Din stil inspereras av: Jag suger åt mig nyheterna och sedan väljer jag ut det som är jag och jag känner mig bekväm i. Media, folk på stan osv.

Bästa köpet: Skinnjackan

Hetaste affären: Jag är lite allätare, alltifrån de dyra butikerna till de billiga butikskedjorna

Bäst klädda kändis 2007/2008: Pass

Vad innebär mode för dig: Jag tycker att det är kul...

Beskriv din stil: Enkel, klassisk och söt

Hur mycket spenderar du på shopping: På toook för mycket! Vi ska inte ens snacka summan...


Kommentarer
Postat av: sanna

vilka fina bilder, riktigt söt tjej.
ha en bra dag nu, så hörs vi på facebook, kram

2008-05-07 @ 23:23:39
URL: http://sannasord.blogg.se
Postat av: Sara

Vilken grymt snygg Jeansjacka :)

2008-05-11 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0